loading...
اطلاعات گردشگری
اطلاعات گردشگری بازدید : 83 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل نیکو مشهد

هتل نیکو مشهد

نرخ رزرو هتل نیکو مشهد

تلفن و ادرس هتل نیکو مشهد

امکانات و خدمات هتل نیکو مشهد

\"هتل

هتل نیکو مشهد یک ستاره در سال ۱۳۵۸ در زمینی به مساحت ششصد متر مربع در ده طبقه احداث گردید که دارای ۵۹ اتاق که اتاق ها دو تخته ، سه تخته و چهار تخته میباشد  و ظرفیت حدوداً یکصد بیست نفر می باشد این هتل در فاصله ۱۰ متری صحن جامع رضوی میباشد و ۵۰ % اتاق های موجود مشرف بحرم مطهر است .

تمامی اتاق ها دارای حمام ، توالت ، دستشویی و یخچال و تلویزیون و تهویه مطبوع  و چیلر و رستوران ، بوفه به ظرفیت حدوداً یکصد بیست نفر، آماده پذیرایی از زائرین محترم میباشد .

اطلاعات گردشگری بازدید : 91 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل پانیذ مشهد

هتل پانیذ مشهد

نرخ رزرو تور هتل پانیذ مشهد

امکانات و خدمات هتل پانیذ مشهد

تلفن و ادرس هتل پانیذ مشهد

هتل پانیذ مشهد

هتل پانیذ مشهد دارای ۳۸ اتاق ، سوئیت یک خوابه ، دو خوابه ، رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ و تور ویژه گردشگری در شهر مقدس مشهد با مدیریت محمد رضا رحیمیان با ۱۰ سال سابقه مدیریت در خدمت زائران گرامی می باشد .

اطلاعات گردشگری بازدید : 83 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل آپارتمان پگاه مشهد

هتل آپارتمان پگاه مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان پگاه مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان پگاه مشهد

ادرس و تلفن هتل آپارتمان پگاه مشهد

هتل آپارتمان پگاه مشهد

هتل آپارتمان پگاه مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ،  نمازخانه ،تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان پگاه مشهد در خیابان امام خیابان دانش شرقی ۱۵ پشت هتل صدررضا واقع شده است که بعد از ۱۲ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد. و با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد .

 

هتل آپارتمان پگاه مشهد
هتل آپارتمان پگاه مشهد
اطلاعات گردشگری بازدید : 93 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل آپارتمان پریناز مشهد

رزرو هتل آپارتمان پریناز مشهد
خدمات و امکانات هتل آپارتمان پریناز مشهد
 
 
هتل آپارتمان پریناز مشهد

هتل آپارتمان پریناز مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکاناتی چون رستوران ،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، نمازخانه ،تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان پریناز مشهد در خیابان امام رضا۱۰بعد از چهار راه سوم واقع شده است که بعد از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و با کادری مجرب و امکاناتی بسیار خوب  اماده  پذبرایی اط شما مهمانان گرامی می باشد

 

اطلاعات گردشگری بازدید : 93 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل آپارتمان برج مشهد

هتل آپارتمان برج مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان برج مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان برج مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان برج مشهد

هتل آپارتمان برج مشهد

هتل آپارتمان برج مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ، نمازخانه ،تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات را  دارا میباشد.

هتل آپارتمان برج در خیابان امام رضا ۸ در مشهد واقع شده است که بعد از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و این هتل اپارتمان با محیطی زیبا و آرامش بخش به همراه کادری مجرب اماده پذیرایی شما مهمانان گرامی می باشد.

هتل آپارتمان برج مشهد
هتل آپارتمان برج مشهد
هتل آپارتمان برج مشهد
اطلاعات گردشگری بازدید : 85 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل آپارتمان سعید مشهد

هتل آپارتمان سعید مشهد

امکانات خدمات هتل آپارتمان سعید مشهد

نرخ رزرو هتل آپارتمان سعید مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان سعید مشهد

\"هتل

هتل آپارتمان سعید مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون پارکینگ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،تاکسی سرویس ، لاندری را دارا میباشد.

هتل سعید  مشهد  که از هتل آپارتمان های مشهد است مجهز به اتاق ۲تخته, آپارتمان ۳ خوابه, آپارتمان ۱ خوابه است و جزو هتل های ارزان قیمت مشهد محسوب می شود . آدرس هتل آپارتمان سعید مشهد : مشهد – خیابان امام رضا – کوچه فروزان – چهار راه سوم می باشد و با کادری مجرب پذیرای شما مهمانان گرامی مباشد

اطلاعات گردشگری بازدید : 109 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل آپارتمان روشن مشهد

هتل آپارتمان روشن مشهد

نرخ رزرو تور هتل آپارتمان روشن مشهد

خدمات و امکانات هتل آپارتمان روشن مشهد

\"هتل

هتل آپارتمان ابریشم مشهد ، یکی از هتل آپارتمانهای مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ،کافی شاپ ،صندوق امانات ،نمازخانه ،تاکسی سرویس  را دارا میباشد.
هتل آپارتمان روشن مشهد در خیابان امام رضا ۳ واقع شده است که بعد از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید.مسافت تخمین زده شده تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه می باشد و با  کادری مجرب پذیرای شما مهمانان گرامی می باشد

 

\"هتل

 

اطلاعات گردشگری بازدید : 87 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

نرخ رزرو تور هتل اشراق مشهد

ادرس و تلفن هتل اشراق مشهد

امکانات و خدمات هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد ، یکی از هتل های مشهد میباشد که امکانات بی نظیری چون رستوران ، لابی ، اینترنت در لابی ،آسانسور ، صندوق امانات ،کافی شاپ ،نمازخانه ، تاکسی سرویس ،لاندری ، سونا و جکوزی   را دارا میباشد

هتل اشراق مشهد یکی از هتل های ۳ ستاره مشهد می باشد که در خیابان آخوند خراسانی واقع شده است و فاصله این هتل تا حرم مطهر ۲۰ دقیقه پیاده روی است .این هتل دارای کادری مجرب و با محیطی زیبا آماده پذیرایی از شما مهمانان گرانقدر می باشد .

  

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد

 

اطلاعات گردشگری بازدید : 79 دوشنبه 14 تیر 1395 نظرات (0)

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

امکانات و خدمات هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

نرخ رزرو تور هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

تلفن و ادرس هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد با فاصله­ای در حدود کمتر از ۱۲ دقیقه تا حرم مطهر رضوی واقع در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه­های اصلی منتهی به حرم مطهر با دسترسی عالی به فرودگاه بین­المللی مشهد و ایستگاه قطار و پایانه مسافربری و ایستگاه­های مترو و تاکسی و اتوبوس­های BRT جهت مراجعه میهمانان محترم به مکان­های زیارتی سیاحتی و پارک­ها و بازارهای مشهد موقعیت مناسبی را دارا می­باشد.
هتل آپارتمان قصرسفید مشهدهتل آپارتمان قصرسفید مشهد
هتل آپارتمان قصرسفید مشهد دارای ۸ واحد آپارتمان یک خوابه و ۸ واحد سوئیت می­باشد که در واحدهای یک خوابه آن افتخار پذیرایی ۵ نفر و در واحدهای سوئیت آن مفتخر به پذیرایی ۳ نفر میهمان می­باشیم و در طراحی دکوراسیون داخلی آن سعی شده است با استفاده از روانشناسی رنگها از رنگ های شاد و گرم که محیطی آرام و دلپذیر را تداعی می نماید استفاده شود به نحوی که در سرویس های بهداشتی از چهار رنگ فصل که سبز ( نمادی از بهار )، زرد ( نمادی از تابستان) ، نارنجی ( نمادی از پاییز )و سوسنی ( نمادی از زمستان) می باشد استفاده گردیده و در هر واحد نگاه طراح و دیزاینر مجموعه به نوعی رعایت دیدگاه ایجاد فضای شاد و باز بوده و در رنگ دیوارها و طرح کاغذ دیواری و پوسترها حتی انتخاب طرح تابلوهای دیواری آن نیز این تنوع و نگاه رعایت شده و این موضوع تا بدانجا پیش رفته که هیچ کدام از واحدها طرح و رنگ کاغذ دیواری هایشان با اتاق دیگر یکسان نمی باشد و در ۱۶ واحد این مجموعه اقامتی ۱۶ طرح و رنگ مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی آن مشهود است .

سیستم­های سرمایشی و گرمایشی این مجموعه از نوع اسپیلت­های گرمایشی و سرمایشی می­باشد همچنین سرویس­های بهداشتی ایرانی و فرنگی و تلویزیون­های LCDHDMI “۳۲ و تشک­های طبی اینترنت WIFI رایگان و رستوران و کافی­شاپ و لاندری و سانترال و ارائه پک بهداشتی و هتلی برای هر میهمان گرامی از دیگر خدمات این مجموعه تازه افتتاح شده می­باشد.

* پک بهداشتی هتلی شامل ملحفه، روبالشی، شامپو، صابون، دستمال کاغذی، حوله دستی و حمام و دمپایی حوله­ای که همگی به صورت وکیوم می­باشد، ارائه می­گردد.

هتل آپارتمان قصرسفید مشهدهتل آپارتمان قصرسفید مشهد
خدمات هتل آپارتمان قصرسفید مشهد
تاکسی سرویس هتل:

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد با دارا بودن سرویس­های سواری، ون، مینی­بوس، اتوبوس آماده ارائه گشت­های یک روزه برای بازدید تورها از مکان­های دیدنی و تفریحی مشهد مقدس شامل بازارهای الماس شرق، پروما، ویلاژتوریست، زیست خاور، بازار بین­المللی سپاد، فردوسی، جنت، دانشگاه، قسطنطنیه، خورشید، صنایع دستی بعثت طرقبه، مرکزی، ایثار طلاب، امین، حکیم و موزه­های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، موزه حیات وحش، موزه باغ ملک، موزه ملک­آباد، موزه فرش آستان قدس، سرزمین موج­های آبی، مجموعه آبی ایرانیان، پارک ساحلی آفتاب و پارک­های ملت، کوهسنگی، وکیل­آباد، شهربازی کوهستان­پارک شادی، شهربازی پارک ملت و مجموعه سرپوشیده سرزمین بازی­ها، سرزمین عجایب و مناطق ییلاقی و تفرجگاه­های طرقبه، شاندیز، سد چالیدره، اخلمد، آبشار کلات نادر، قره­سو و نمایشگاه­های نوروزی و بهاره و نمایشگاه بین­المللی مشهد می­باشد.

 

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا علیه السلام ، امام رضا ۱۶ ، عنصری ۵

هتل آپارتمان قصرسفید مشهد

ورودی ها

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 899
  • بازدید سال : 6,120
  • بازدید کلی : 46,557