loading...
اطلاعات گردشگری
اطلاعات گردشگری بازدید : 72 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

اطلاعات هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

رزرو اطلاعات هتل سیتی استار دبی

هزینه اطلاعات هتل سیتی استار دبی

\"اطلاعات

هتل سیتی استار دبی هتلی سه ستاره با قیمت مناسب با دسترسی آسان برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی می باشد.هتل سیتی استار دبی فاصله بسیار نزدیکی از مراکز عمده تجاری و اداری وبازرگانی دبی واقع شده است فاصله ده دقیقه ای هتل سیتی استاردوبی تا فردگاه بین المللی دبی موقعیت هتل سیتی استار را برجسته تر کرده است تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند . قیمت هتل سیتی استار در تور دبی نسبت به موقعیت وکیفیت خدمات بسیار ارزان محسوب می شود.و استفاده از مراکز خرید عمده دبی را به راحتی میسر می سازد .

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان دیدنی های دبی و بازار های دبی برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.هتل سیتی استار دبی فاصله بسیار نزدیکی با مراکز تجاری دبی و اداری وبازرگانی دبی دارد  فاصله ده دقیقه ای هتل سیتی استار دوبی تا فردگاه بین المللی دبی موقعیت جغرافیایی هتل سیتی استار دبی را برجسته تر کرده است تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.

اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دبل و سینگل استاندارد بهمراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، ۲۴ ساعته در دسترس میباشندوبه مسافرین خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند

اطلاعات گردشگری بازدید : 72 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی

رزرو هتل لند مارک دبی

تور دبی هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک یکی از مجلل ترین هتل های ۳ ستاره ایست که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته ، دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . البته از دیگر ویژگی های ممتاز هتل لند مارک باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو را نیز از یاد نبرد . مرکز تجارت جهانی ۱۵ دقیقه و مرکز خرید دبی مارینا ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند . در سفر به دبی هزینه اقامت در هتل لند مارک ، نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب می باشد . در ضمن گشت ساحلی رایگان هر روز از محل هتل موجود است . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران برخوردار باشد  .

اطلاعات گردشگری بازدید : 66 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

اطلاعات هتل شرایتون دیره دبی

رزرو هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل زیبای Sheraton Deira، اندک زمانی سواره تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله داشته و در مجاورت بازارهای خرید و نمایشگاه شهر قرار گرفته است.از آنجایی که هتل در نزدیکی شهر قدیم دیره، آبنمای تاریخی دوبی، بازار طلا، باشگاههای گلف و مرکز تجارت جهانی خیابان شیخ زیاد قرار گرفته، انتخاب مناسبی جهت گشت و گذار در منطقه به شمار میرود.از جمله امکانات فوق العاده و متنوع هتل میتوان به رستوران زیبای آن اشاره داشت که در فضایی رمانتیک، به سرو انواع خوراکهای خوش مزه و عالی میپردازد.

اتاقهای هتل شرایتون دیره دبی شامل ۲۲۴ اتاق استاندارد پاک و بدون سیگار و سوئیت مجلل است که از طراحی مدرن بهره برده و با رنگ های گرم و مبلمانی چوبی تزیین گشته است تا بتواند رضایت گردشگران تور دبی هتل شرایتون را را هرچه بیشتر  به خود جلب نماید .این اتاق ها با بهره مندی از جدید ترین امکانات و نور مناسب ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان به وجود آورده است .

اطلاعات گردشگری بازدید : 53 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل مترو پولیتن دیره

هتل متروپلیتن دبی

هتل مترو پولیتن دیره

تور هتل متروپلیتن دبی

هتل هتل متروپلیتن دبی

هتل مترو پولیتن دیره

هتل ۴ ستاره Metropolitan Deira، در مرکز شهر دیره و در چند قدمی آبنمای دوبی، برج ساعت معروف شهر و خیابان پر رفت و آمد Al Rigga قرار گرفته است.هتل دارای ۱۳۵ اتاق و سوئیت میباشد. اتاقها و سوئیتها بزرگ بوده و با اسباب اثاثیه عالی، به آراستگی، تزئین شده اند.میهمانان میتوانند به دلخواه خود در یک از ۴ رستوران و تریای هتل به صرف خوراک مشغول شوند. رستوران اصلی هتل با سرو بوفه خوراکهای بین المللی و رستوران چینی هر یک به پذیرایی از میهمانان میپردازند. تریای هتل نیز به سبک ایرلندی ساخته شده و مکان مناسبی جهت استراحت و مصاحبت با دوستان و همکاران به شمار میرود.از امکانات رفاهی هتل میتوان به ورزشگاه، استخر بام با چشم انداز تماشایی شهر و ترانسفر قابل تمجید هتل به ساحل اشاره کرد که در آنجا میهمانان میتوانند از امکانات تفریحی هتل همسایه در ازای پرداخت مبلغی اندک استفاده نمایند.هتل فاصله چندانی تا مرکز تجارت جهانی و سالن های نمایشگاهی شهر ندارد. ظرف ۵ دقیقه سواره نیز میتوان به دهکده باستانی، بازار مینا و بازار معروف طلا دست یافت.
اطلاعات گردشگری بازدید : 74 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

تور هتل گراند سنترال دبی

هزینه هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گرند سنترال دبی مانند سایر هتل های ۴ ستاره تاپ تمام تلاش خود را به کار برده تا بتواند اقامتی لوکس و به یاد ماندنی را در ذهن گردشگران تور دبی ایجاد نماید . هتل مجلل گرند سنترال در منطقه دیره که در مرکز دبی می باشد ، واقع شده است . قرار گرفتن در این منطقه پرتردد باعث شده تا رفت و آمد گردشگران به مکان های توریستی و تفریحی و همچنین مراکز تجاری دبی به سهولت انجام شود . چنان که تنها دو دقیقه تا موزه دبی و ۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد . بهره مندی از اتاق هایی پاکیزه ، امکاناتی لوکس و متنوع ، طراحی داخلی و خارجی زیبا و مدرن با همکاری کادر خدماتی بسیار مجرب هتل گرند سنترال را به مقصدی رویایی برای گردشگران زیادی مبدل کرده است . رضایت مسافر در این هتل حرف اول را می زند به همین خاطر است که قیمت و سایر امکانات هتل متناسب با درخواست های میهمانان ارائه می شود . به طور خلاصه می توان گفت که این هتل ۴ ستاره تمام ویژگی های هتل استاندارد و مطابق با اصول هتلداری را دارا می باشد .

هتل دبی گرند سنترال در منطقه ديره که در مرکز دبي مي باشد، واقع شده است . بهره مندي از اتاق هايي پاکيزه ، امکاناتي لوکس و متنوع ، طراحي داخلي و خارجي زيبا و مدرن با همکاري کادر خدماتي بسيار مجرب هتل گرند سنترال در دبي را به مقصدي رويايي براي گردشگران زيادي مبدل کرده است .

اطلاعات گردشگری بازدید : 69 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل دبی hyatt regency

هتل hyatt regency دبی

هتل hyatt regency

حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل دبی hyatt regency

هتل ۵ ستاره حیات ریجنسی دبی (HYATT REGENCY) یک هتل شیک با امکانات متنوعی مانند زمین پاتیناژ, استخر , رستوران زیبای گردان

و اتاق های لوکس مشرف به خلیج فارس یکی از بهترین هتل های دبی برای اقامت است

فاصله هتل ۵ ستاره حیات ریجنسی (HYATT REGENCY) تا بازار طلا در دبی فقط ۵ دقیق به صورت پیاده است مرکز تناسب اندام هتل حیات ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ویک زمین گلف زیبا با ۹ گودال میباشد. مرکز زیبایی و ماساژ هتل نیز انواع مختلف روش های ماساژ درمانی را به علاقه مندان این طب سنتی ارائه میدهد. هتل دارای ۵ رستوران است که از این میان این رستوران ها Al Dawar، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی می باشد تریا و کافه هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی میپردازد و انواع موسیقی ها در تریا Carpenter، لب خوانی میشوند.
هتل مجلل Hyatt Regency Dubai، امکاناتی از قبیل رستوران گردان، زمین اختصاصی پاتیناژ و اتاقهای مشرف به خلیج فارس را به میهمانان خود ارائه میدهد. هتل ۵ دقیقه، پیاده تا بازار طلا فاصله دارد. مرکز تناسب اندام هتل، دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس و زمین گلف با ۹ گودال میباشد. مرکز Spa هتل نیز خدمات متنوع ماساژ درمانی را به علاقه مندان ارائه میدهد. هتل ۵ رستوران دارد که از این میان رستوران Al Dawar، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دوبی به شمار میرود. تریا هتل نیز، به سرو انواع نوشيدني میپردازد و موسیقی ها در تریا Carpenter، لب خوانی میشوند.

اطلاعات گردشگری بازدید : 75 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل هالیدی این داون تاون دبی

هتل هالیدی این داون تاون دبی

هتل هالیدی این داون تاون

رزرو هتل هالیدی این داون تاون دبی

هتل هالیدی این داون تاون دبی

هتل هالیدی این داون تاون دبی یکی از هتل های ۴ ستاره دبی است که در سال ۱۹۹۹ میلادی در منطقه دیره – رقه که از مناطق زیبا و پر جنب و جوش دبی میباشد احداث شده و با بهترین امکانات و تفریحی پذیرای گردشگران تور دوبی میباشد

موقعیت هتل هالیدی این داون تاون دیره دبی بسیار مناسب برای سفرهای تفریحی توریستی میباشد و به مراکز خرید دبی و دیدنی های دبی دسترسی آسان دارد و همین امر سبب شده تا گردشگران زیادی این هتل داون تاون تور دبی را برای اقامت بر گزینند .همچنین فاصله هتل هالیدی این داون تاون دبی تا فرود گاه کمتر از ۶ کیلو متر میباشد

هتل هالیدی این داون تاون دبی در ۷ طبقه طراحی شد و دارای ۱۳۹ اتاق مجهز در سایز های مختلف میباشد مهمانان عزیز میتوانند با دو از هر گونه هیاهو در اتاق های تمیز این هتل به استراحت بپردازند. پرسنل هتل نیز ۲۴ ساته پاسخگوی گردشگران تور دبی هتل هالیدی داون تاون میباشند

اطلاعات گردشگری بازدید : 66 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل موناکو دبی MONACO

هتل موناکو دبی MONACO

تور هتل موناکو دبی MONACO

رزرو هتل موناکو دبی MONACO

 

\"هتل

هتل موناکو ( با نام قدیمی پاراگون ) یکی از هتل های چهار ستاره دبی در منطقه دیره می باشد که دارای ۵۰ اتاق می باشد.این هتل با داشتن نرخی پایین در بین هتل های ۴ ستاره و کیفیت مناسب ، مورد توجه مسافرین دبی می باشد.همچنین هتل پاراگون در نزدیکی میدان ساعت واقع شده است که این خود دسترسی به نقاط مهم تجاری و توریستی دوبی را تسهیل می کند.

اتاق ها و سوئیت های هتل موناکو دارای بالکن اختصاصی بوده و امکان نمایی زیبا از دوبی را ایجاد می کند ، به علاوه در هر اتاق یک میز کار و فضای نشیمن وجود دارد.از دیگر خدمات اتاق ها می توان به دستشویی و حمام مدرن و اختصاصی ، تلویزیون LCD ، ماهواره ، روزنامه ، مینی بار و گاو صندوق اشاره داشت.اینترنت پرسرعت هتل موناکو در همه جای هتل در دسترس مسافرین بوده و مهم تر اینکه شارژ نداشته و رایگان می باشد.

اطلاعات گردشگری بازدید : 63 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل دیزرت پالم Desert Palm

هتل دیزرت پالم Desert Palm

تور هتل دیزرت پالم Desert Palm

تور دبی

\"\\"هتل\"

هتل Desert Palm با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد. ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرنداتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.مرکز آب گرم هتل، خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا به میهمانان ارائه میدهد.اين هتل داراي ۲۴ اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، تنيس، اسب سواري شرکت کنند.هتل ۵ ستاره دیزرت پالم دبی : این هتل فوق لوکس که در حومه شهر واقع شده است از فضایی شگفت انگیز و بسیار آرامش بخش و مفرح برخوردار می باشد . ضمنا معماری آن در عین سادگی مدرن و امروزی بوده و از تجهیزات پیشرفته ای در ساخت آن استفاده شده است . این اقامتگاه رویایی از جمله بهترین هتل های پنج ستاره دبی به شمار می رود که گردشگران زیادی از سراسر دنیا مشتاق اقامت در آن هستند . کویر نخل و فرودگاه بین المللی دبی پیاده ۲۰ دقیقه و اتوبان شیخ زاید نیز ۱۵ دقیقه تا هتل فاصله دارند . آرامش مثال  زدنی و چشم انداز منحصر به فرد در کنار تکنولوژیهای نوین هتلداری ، برخورداری از امکانات تفریحی و ورزشی مثل زمین های اسب سواری و تنیس از ویژگی های بارز این هتل ۵ ستاره است .

اطلاعات گردشگری بازدید : 81 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

هتل ال ماروج رتانا دبی

هتل ال ماروج رتانا دبی

تور دبی

هتل ال ماروج رتانا دبی

هتل ال موروج روتانا در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مقابل برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته است. این هتل متشکل از ۳۸۷ اتاق می باشد که امکانات رافاهی لازم را دارا می باشد. همچنین بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشند که منظره زیبایی از برج خلیفه را مقابل چشمان شما مسافران عزیز تور دبی به نمایش می گذارد.

این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.حتما به استخرهتل سربزنید ؛ تا رفع خستگی کرده و حس طراوت و شادابی جوانی را در خود زنده کنید. سونا و حمام ترکی و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای هتل را فراموش نکنید.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي ۲۵۳ اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير تنيس شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 5,548
  • بازدید کلی : 45,985